Saturday, October 15, 2011

我都系忍唔到手架啦, 我又入左新野啊~~MAC—Posh Paradise paint pot

都話我對呢D一粒粒膏狀眼影無抵抗力架啦, 我又放血喇.



話說之前見到敗金系FACEBOOK度放左呢張相, 仲話比我知果D一粒粒的是pp我就知我今個月都系難逃一劫架啦.

說真的,其實我不算是MACsuper fans, 但我覺得PP實在是MAC的一大偉大產品, 防汗防油不脫色, 完全由你抹上眼乾了的果一秒開始, 它的顏色就跟著你, 直至你卸妝為止, 而一粒都只不過是160, 平過小香同JS. 效果卻更好.



偷偷在counter 試的色, 上面小小一塊的他們同系列的唇色, 而下大塊的是paintpot.

用行動證明, PP實在是MAC必買的, 我都入了五粒呢~~(小姐, 人家才出了8你會不會太過分了?)



這一陣子MAC還有優惠, 買滿了某金額就送東西, 平常都沒有啊, 今次就送了我Strobe Cream和一次修眉, 都算幾抵吖呵?(自我安慰MODE)

No comments: