Thursday, July 29, 2010

女人淘吧淘吧淘吧不是罪~~日韓風手袋

又到放毒時間, 其實我淘寶經驗不多, 只是幫朋友買的較多, 好像今次, 我就只幫朋友買, 但手袋要帶在身上才看得出尺寸的啊~讓我充一次MODEL示範給大家看看吧~不好意思沒有配個TOTAL LOOK,啊~

紫色單膊手袋, 其實有其他顏色, 但這個顏色美得爆炸~加上雙鏈和皮繩. 是個浪漫的ROCK型手袋~


黃色大手袋的PU很軟很厚, 可以手抽/單膊/斜膊.

內籠很大,非常實用~


斜膊的流蘇袋,帶可以調長短


玫瑰花型的袋也是有幾個顏色, 出席宴會ichiban ~~只是肩帶短了一點

橙色CLUTCH BAG, 可以斜膊的, 多間隔


綠色的這個手袋可以斜膊可以單膊, 綠色我以為是水綠色,但綠油油的這個顏色都OK


BURBERRY抄款袋, 可手抽可斜膊, 款好YOUNG


黑色大袋, 容量大, 實用高, 最適合走佬

賣家發貨不太快, 兩日才發貨, 但每個袋都有環保袋包裝, 很細心呢

5 comments:

Anonymous said...

呢度d袋有80%都係我訂既, quality真係好ok, 麻煩晒米米就真, 要你人手帶返落黎, 下次都係比多d郵費, 唔洗拎得咁辛苦。

Fulin

B-Saku said...
This comment has been removed by the author.
B-Saku said...

Nice modeling, Miki. Very stylish. Thank you ^^

Ruth.

Mikithequeen said...

Fulin无下次啦, 你地都无O甘快用烂D袋挂?
RUTH, 谢谢^^

Anonymous said...

I mean未訂個d者, 我都無咩野想買..

Fulin