Monday, July 27, 2009

越长越好?

某日同朋友講起女性衛生用品. 講到kotex 新出的41CM 衛生巾. 嘿, 女王當然有用過啦, 差幾CM就有半米長, 真系可以入建力士記錄, 人一世物一世, 點都要試下.

是否長D就好D, 一定唔會漏? 朋友仔同我都好懷疑呢個產品並非由女性開發. 其實長D同漏唔漏, 並無直接關係, 貼得好唔好容唔容易移位才是關鍵!!

平常女孩很多都是穿棉質的內褲, 不太貼身而且舒適. 但當一塊衛生用品, 無論有翅膀無翅膀, 貼了上去就會令內褲有點走樣. 輕則側埋一邊, 重則會令整個衛生巾向前後打開(尤其是內褲穿久了, 布質地鬆弛了更容易.) 有時見有D女仔, 穿貼身的薄褲或者裙仔, 成個四方形現出來, 相當不雅....


其實多穿一條走光短褲仔已經可以解決呢個問題了. 好像以前上學穿的短運動褲/ 排球褲那種, 已經可以幫助定位了. 3XCM已經可以兼顧到後漏的問題了. 根本犯不著用同嬰兒布一樣的東西, 而且, 根本唔WORK.

覺得長D就會好D的產品設計人, 不是男士會是誰?

No comments: