Tuesday, November 6, 2012

Latisse一個月增毛計劃

还還記得我一個月前開始育毛嗎?看成績前先看一下某些朋友的疑問:

Q:葯水不小心跑進眼睛有害嗎?乸眼嗎?



A:其實這個本來是治療眼疾的藥水,不小心入了眼是没問題的。跟普通眼藥水感覺不大,甚至跟有水入眼感覺也差不多,不覺得乸眼,也没有什麽凉快感。而這個產品比起我之前用過的一些mascara狀的育毛孔serum感覺穩陣也因為它本身是眼藥水,之前用的mascara育毛serum不少是杰身gel狀,用起來會有入眼不知會否有害的顧慮。

Q:其實一盒都幾貴,仲要去醫生度先有得賣,上网買水貨仲慳啦!

A: 唔係因為品牌俾我試用,我先叫大家去返醫生度買。係咁近祖國嘅地方,整盒假野容乜易?一支眼藥水加 幾十pack掃,仿冒成本可以幾低,大家心照,比盡你一百蚊,但可以賣成千蚊喎。無效果事少,但用落對眼度真係數you諗you。尤其果間係數facebook賣到行晒話自己貨源係外國嘅, 仲有賣緊假shiseido mask,可見貨源穩陣有限,自己衡量下風險喇!

Q:一支得3ml,真係夠用成個月份?仲要夠用兩隻眼睛?

A: 真係夠! 入邊有三十雙掃,一支掃滴一滴,仲可以大滴都夠用。滴大滴啲除左容易搽之外,仲可以渗落下眼睫毛度令下眼睫毛都受惠。

一個月的成績: 我覺得長度没有很明顯改善,但密度卻很明顯。很期待下個月的進展。

Before:

1month:


No comments: