Saturday, July 14, 2012

正!買左兩支想買好耐的化妝掃!仲要MADE IN JAPAN


好在去左尖嘴SOGO敗家,否則我就MISS左兩支O甘靚O既掃.其實我一路都想買支平頭纖維掃, 可以乾濕粉兩用的.我相中了MAC那支好耐.SIGMA都有一套是類似的,但我又無咩心去隔山買回來.

看看兩支掃真身.
Photobucket
短身,一肥一瘦.用來上濕粉好OK,,拖得薄,無痕,兼而毛質好輕柔.兩支都賣是因為我做不了選擇~
Photobucket
掃是來自KOYUDO.架國WOR! 晃祐堂系廣島先有店,衣家到17日都可以去TST SOGO店找到它呢~
有文在身要趕,下次試給大家看~
www.koyudo.co.jp

No comments: