Thursday, August 19, 2010

女人淘吧淘吧淘吧不是罪---我淘到靚袋啊!!!


好興奮好興奮~~我淘到靚袋啊~~

麻煩了忌廉小姐當MODEL, 前面的袋靚嗎?




前面的粉紅色蝴蝶亮亮的, 配染色的藤料, 好正~~

最特別是手挽是粉紅色圓珠..另外還有配一條長帶可以斜帶的~



裡面是花花布,有暗袋~ 買左44人仔~YEAH


另外一個, 米白色空姐包?






非也, 是相機袋!可以裝一機一鏡+閃光燈, 我試過帶出街一次, 很卸力~裡面的藍色海綿內膽可以拆出來的, 方便! (點解我部機變左NIKON?我部CANON壞左啊, 嗚>_<)

前面有小口袋, 可以放一點小東西呢~一百人仔都唔使, 66人仔咋!

No comments: