Thursday, August 12, 2010

淘吧淘吧--還原基本步, BB班開淘戶口同如何付款

其實我都唔明, 呢個世界仲有人唔識網購? 當我正研究邊D野系G MARKET同台購物網系平D外, 竟然仲有人問我點樣淘寶? 我真系R曬頭, 你一日到黑望住部電腦上FB系無用架,等我整個BB班燒下大家:


第一件事當然系www.taobao.com度先啦, 你會見到免費登錄, CLICK啦


CLICK 左, 入到呢個畫面, 系右邊有個信封, 系喇! 港璨, 你系要CLICK呢邊架.


入返D資料先,見唔見到最後一行?同時幫你開通埋支付寶架!!支付寶就系一個最方便的方法去找你系淘寶買野的錢喇, 呢個EMAIL ADDRESS都會系你支付寶的ACCOUNT來的,


跟住你見到呢度, CLICK 登陸郵箱, 就會去你登記的EMAIL度, 去TAOBAO的啟動EMAIL跟指示做, 就可以ACTIVATE個淘寶ACCOUNT 喇!

然後你見到呢個畫面, 你見到嗎? 紅圈入面你可以click入去就可以日弟下有咩方法比錢喇




支付寶餘額呢個方法系好重要架, 你可以當呢個系銀行戶口, 你入D錢落支付寶, 然後利用支付寶找數. 

但同樣地, 支付寶是需要啟動O既



入到我的淘寶, 見到右上角的我的淘寶嗎?CLICK 喇
LOOK 落下面, 見到支付寶的連結, 又CLICK



呢個就系你之前開的支付寶戶口喇,




但要入錢落支付寶, 又點入呢?你要BOOKMARK www.taodot.com淘點喇
*因為我用開淘點, 所以就用淘點做示範喇, 並唔系因為匯率抵D, 可能仲有其他充直網更好架!


去到淘點, 你用返頭先個EMAIL入去

按支付寶充直, 你可以入錢落指定銀行戶口, 然後留返張SLIP, SCAN上網比淘點, 淘點就會幫你充直喇, HSBC同BOC都有, 有入錢機架!!




當然, 你可以用VISA比錢, 但要比3%, 而且有好多原始人會話上網用信用卡好危險, 所以, 相對地淘點就安全得多喇, 你買幾多野, 就入幾多錢, 入500就用500, 風險就少好多.
衣家有曬兩個戶口, 可以去淘喇!!我知, 重有野要注意, 但我好ZZZZ了, 聽日再講喇~~